اخبار واحد فرهنگی

اجرای طرح تابستانی «رویش» ویژه دانش آموزان… این طرح در قالب دوره های روخوانی و روانخوانی قران کریم ، احکام و آداب اسلامی، طراحی و نقاشی و زبان انگلیسی روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار می شود و تا نیمه شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

خانم عباس زاده؛ مسئول فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها از اجرای طرح تابستانی” رویش” ویژه دانش آموزان ۸ تا ۱۳ سال خبر داد.
وی با اعلام این خبر گفت: طرح رویش به منظور ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام و استفاده بهینه ازاوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان از ۱۳ تیر ماه در حال برگزاری است. عباس زاده با بیان این نکته که نوجوانان کانون توجه دین و از طرفی هدف تهاجم دشمنان هستند، افزود: دوران نوجوانی همان گونه که منشأ شور‌ و نشاط و بالندگی است، در معرض بیشترین آسیب‌های فردی، اخلاقی و اجتماعی نیز هست، لذا توجه به برقراری ارتباط موثر با این گروه سنی و تلاش در جهت آشنایی ایشان با معارف اهل بیت علیهم السلام امری مهم و قدمی موثر برای تعالی جامعه خواهد بود.
وی ادامه داد: این طرح در قالب دوره های روخوانی و روانخوانی قران کریم ، احکام و آداب اسلامی، طراحی و نقاشی و زبان انگلیسی روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار می شود و تا نیمه شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
لازم به ذکر است در طی برگزاری دوره ، ویژه برنامه های مناسبتی از جمله جشن عید غدیر، مراسم عزاداری سیدالشهدا علیه السلام (هیئت نونهالان حسینی ) با همکاری دانش آموزان و مربیان طرح رويش برگزار می شود. وان شالله در اواسط دوره برنامه های تفریحی و سینما و….براي عزيزان تدارک دیده شد ه است .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن