اخبار مدیریتاخبار واحد فرهنگیمدیریت

اهدای یک سری جهیزیه در دهه کرامت

خانم پارسایی راد؛ مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها از اهدای یک سری جهیزیه به نو عروس تحت پوشش مدرسه خبر داد. 

وی با استناد به روایت امام علی‏ علیه السلام که می فرمایند: طوبی لِمَن أحسَن إلَی الِعبادِ و تَزَوَّدَ لِلمَعادِ”خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد.” گفت: در احادیث و روایات، احسان، نیکوکاری و رسیدگی به کار مردم و رفع نیاز آنها از برترین حسنات بیان شده و کسانی که به سرنوشت برادران مسلمان خود بی توجه باشند مورد نکوهش قرار گرفته اند. 

وی نیکی به دیگران و گره گشایی از نیازمندان را امری ضروری دانست و افزود: زدودن غم و اندوه دیگران همواره مورد توجه ائمه معصومین علیهم السلام بوده است تا جایی که امام رضا علیه السلام می فرمایند: من فرج من مؤمن فرج الله عن قلبه یوم القیامة ، لذا کمک به دیگران در مرحله اول راهگشای خود انسان است و ثمرات آن متوجه خود فرد خواهد شد. 

پارسایی راد یادآور شد: واحد تعاون مدرسه در طول سال به مناسبتهای مختلف با کمک خیرین محترم تلاش میکند با اهدای جهیزیه، بسته های معیشتی، کمک هزینه درمانی، تهیه وسایل مورد نیاز خانواده ها و…. در کاهش مشکلات خانواده ها قدمی بردارد و امسال نیز در دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام(تیر ماه ۹۹) یک سری جهیزیه به یکی از نوعروسان تحت پوشش هدیه شد. 

لازم به ذکر است در همین ایام یک دستگاه ماشین لباس شویی نیز به همت نیکوکاران تهیه و به یک خانواده نیازمند اهدا شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن