اخبار واحد آموزشاخبار واحد پژوهشاخبار واحد فرهنگی

بازدید مدیر محترم حوزه علمیه خراسان؛جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر خیاط از مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها

خانم پارسایی راد مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها از حضور جناب دکتر خیاط؛ مدیر محترم حوزه علمیه خراسان در جمع مسوولین، اساتید و طلاب مدرسه خبر داد.
وی گفت: این دیدار در آستانه میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها انجام شد و جناب دکتر خیاط و هیئت همراه از نزدیک در جریان فعالیت های آموزشی ،فرهنگی و پژوهشی مدرسه قرار گرفتند.
پارسایی راد افزود: در این برنامه که با استقبال کودکان مهدزینبی از میهمانان آغاز شد، پس از تلاوت کلام الله مجید، گزارش اهم فعالیت های مختلف مدرسه و همچنین عملیات بازسازی بنای اصلی مدرسه در خیابان گاز توسط مدیر ارائه شد و درخواست مساعدت و اختصاص اعتبار لازم جهت تکمیل مدرسه از جمله مطالبات بود.
وی خاطر نشان کرد: در ادامه، نمایندگان طلاب و اساتید مدرسه انتقادات و‌پیشنهادات خود را خدمت مدیر محترم حوزه بیان نمودند و ایشان ضمن اشاره به اهمیت شناخت ابعاد شخصیتی حضرت زینب سلام الله علیها به سوالات نمایندگان پاسخ دادند.
بازدید از نمایشگاه صنایع دستی طلاب و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، مهد زینبی، کتابخانه، کلاس های درسی و…از دیگر برنامه های این روز بود.
لازم به ذکر است این دیدار که یکشنبه۲۱ابان۴۰۲با همراهی سرکار خانم هاشمی؛ مسوول دفتر خواهران و تعدادی از مسوولین انجام شد، با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر پایان یافت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن