اخبار مدیریتاخبار واحد آموزشاخبار واحد بسیجاخبار واحد پژوهشاخبار واحد فرهنگی

بیانیه به مناسبت یوم الله ۹ دی…این فتنه، صرفا منحصر به حضور عده ای افراد در خیابانها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت، که چنین هم شد

۹ دی ماه هر سال یادآور درخشش ولایتمداری مردم بصیر ایران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۸۸بود. حضور ملت نجیب و آزاده ای که همه اقشارش از مرد و زن، پیر و جوان با حضوری هوشمندانه و به موقع اوج ارادت و صیانت خود از انقلاب ، اسلام و ولایت فقیه را پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشتند.
این حماسه بزرگ که از ان سال به بعد به عنوان روز پیوند امام و امت و روز بصیرت نام گرفته، هر سال با شکوه تر و با صلابت تر از قبل تکرار می شود تا هم جهانیان و هم نسل های بعدی بدانند که ملت رشید ایران برای پاسداشت ارزشهای اصیل انقلاب اسلامی ایران پشت سر مقتدای خود حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی و تمام قد ایستاده است و برای اعتلای آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهد نمود.

جهانیان بدانند که این انقلاب نشات گرفته از خون حسین بن علی علیه اسلام است و ضامن بقای آن نیز به فرموده معمار کبیر انقلاب همین محرم و صفر است، همچنانکه حضور بصیرتمندانه ملت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی در دیماه ۸۸ هم با اقتدای به حماسه حسینی خلق شد و موجب رسوا شدن چهره واقعی منافقان و معاندان و آمران و عاملان تفرقه گردید. همچنان که رهبر و مقتدایمان فرمودند : ” این فتنه، صرفا منحصر به حضور عده ای افراد در خیابانها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت، که چنین هم شد”.
حماسه ۹ دی تجلی قدرت الهی و بیانگر هویت اسلامی و اقتدار مردمی انقلاب است که امسال بعلت تلاقی با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با الهام از فرهنگ فاطمی و اقتدا به خون پاک سردار دلها به نقطه عطفی برای نمایش اوج ولایتمداری و جانفشانی فداییان اسلام بدل خواهد شد.

مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه عظیم نه دی اعلام می دارد که در این ایام با برگزاری نشست های بصیرتی ، روشنگری ، تبلیغات و … از تمام توان خود برای پاسداشت این حماسه عظیم بهره می گیرد. تا دشمنان نظام و انقلاب بدانند در برابر ملتی که با بصیرت و درک حوادث و اتفاقات حضوری مداوم و گسترده در صحنه دارد و با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری، راه روشن انقلاب را طی می کشتی عظیم انقلاب اسلامی با گذر از طوفانهای دشمنانه ،موجهای خطرناک دسیسه و تحریم و با عبور از شرایط بیماری کرونا به سلامت به ساحل نجات خود در محضر حضرت بقیه الله الاعظم پهلو بگیرد.
مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها
دی ماه ۱۴۰۰

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن