اخباراخبار واحد فرهنگیمناسبتها

بیانیه مدرسه علمیه حضرت زینب سلام‌الله‌علیها مشهد در محکومیت اقدام ددمنشانه رژیم صهیونسیتی در سوریه و شهادت جمعی از رزمندگان سپاه پاسداران و دعوت به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

بسم الله الرحمن الرحیم

“مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا”(احزاب۲۳)

در سیاه بازار دنیا عده ای از اهل حقیقت، تجارت سودآوری را پیشه کرده و به بالاترین بهاء، جان خویش را معامله کردند تا برای همیشه بی نیاز و غنی شوند.
آنکه با پروردگار معامله کند و با قدم صدق بر سر عهدش باخدا بماند، به سود ابدی دست خواهد یافت.
شهادت زیبنده مردان خداست و شقاوت نصیب دشمنان سفاک و ددمنش…
بار دیگر رژیم جعلی اسراییل روی سیاه و باطن درنده اش را به نمایش گذاشت. آری! این همان بنی اسرائیل است که از ظلم و ستم فرعونیان نجات یافت، حالا خود بجای آنان نشسته، بی محابا خون می ریزد! اینان با کدام وجدان و سرشت خو گرفته اند که از کشتن و ریختن خون سیر نمی شوند؟
اینان همان درندگانی هستند که بر قلبهاشان مهر تیره‌بختی زده شده و از فهم و درک انسانیت و شرف بی‌بهره‌اند؛ “ختم الله علی قلوبهم وعلی سمعهم وعلی ابصارهم غشاوه”(سوره بقره /۷)

حقیقت ماندنی است و این باطل است که باید برود. پس این دست و پازدن های آخر صهیونیسم راه بجایی نخواهد برد.
آه و سوز برای کودکان و زنانی که بی‌سرپرست شدند، مردانی که زیر این آتش و کینه به شهادت رسیدند و برآیند آن چون سیلی ویران گر، اسرائیل را برای همیشه نابود خواهد ساخت.
مدرسه علمیه حضرت زینب سلام‌الله‌علیه شهادت سردار بزرگ اسلام #محمد_رضا_زاهدی و جمعی از رزمندگان سلحشور سپاه پاسداران که در عملیات تروریستی بمباران کنسولگری ایران در خاک سوریه به لقاء الله پیوستند، را به محضر امام عصر ارواحنا فداه و نائب صالحش امام خامنه ای حفظه الله و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده، از درگاه حق علو درجات برای آن عزیزان خواستاریم و امید است که در اقدامی سنجیده از سوی مسئولین نظامی کشورمان، تقاص خون پاک این شهیدان را بستانیم و از ملت غیور و همیشه در صحنه ایران دعوت می‌شود این بار با فریادهای بلندتر از همیشه و حضوری پرشورتر در راهپیمایی روز قدس حضور یابند.
وعده خداوند حق است و او خلف وعده نخواهد کرد؛ «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُون» سوره سجده /۲۲

الیس الصبح بقریب؟
آخرین نفسهای رژیم جعلی
الموت لاسرائیل

۱۴ فروردین۱۴۰۳

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن