اخبار تحصیلات تکمیلیاخبار مدیریتاخبار واحد آموزشاخبار واحد بسیجاخبار واحد فرهنگیمناسبتها

خبر رحلت عالم ربانی و متفکر برجسته،صاحب کتاب شریف الحیاة جناب آقای محمد رضا حکیمی موجی از تالم و تاثر را بر قلبهای همه محبین اسلام و ارادتمندان آن عالم فقید حکمفرما نمود.

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم
اذا مات العالم،ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شیء
خبر رحلت عالم ربانی و متفکر برجسته،صاحب کتاب شریف الحیاة جناب آقای محمد رضا حکیمی موجی از تالم و تاثر را بر قلبهای همه محبین اسلام و ارادتمندان آن عالم فقید حکمفرما نمود.

تاریخ گواهی خواهد داد که سراسر زندگی افتخار آمیز آن استاد عزیز و آن عالم فرزانه
در سنگر دفاع از مرزهای اعتقادی اسلام و انقلاب سپری گشت که ماحصل آن تالیفات ارزشمندی چون«الحیاة»، «خورشید مغرب»، «عقل سرخ»، «عاشورا: مظلومیتی مضاعف»، «شیخ آقا بزرگ تهرانی»، «تفسیر آفتاب»، «فریاد روزها» و تربیت شاگردان برجسته و ممتاز در حوزه های علمیه بود.
بی شک فقدان این اندیشمندان سخت کوش و اسلام شناس ،خلاء بزرگی را در طول تاریخ برجای خواهد گذاشت که بر شاگردان و دلسوزان اسلام عزیز است تا با پیروی از سیره و منش آن استاد فقید،این «ثلمه» عظیم را تا حدی ترمیم نمایند.
امید است خداوند متعال در این ایام که دلهای مومنین داغدار عزا و ماتم حضرت ابا عبد الله الحسین است،این عالم ربانی را با اولیاء الله محشور نموده و از خزائن رحمت و غفران بی منتهای خویش بر روح بلند و پاک ایشان نثار نماید و به پاس سالها تتبع وی برای گسترش مرزهای دانش اسلامی، تقوی ، روحیه جهادی وانقلابی و پارسایی آن مرحوم علو درجات معنوی را در جوار اولیاء و خاصان خود برایشان مقدر فرمایند..
مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها رحلت این اندیشمند فرزانه آقای محمد رضا حکیمی را تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان، صبر و سلامتی برای خانواده، شاگردان، ارادتمندان و سایر بازماندگان خواستار است.
والسلام علی عباد الله الصالحین
مدرسه علمیه حضرت زینب
۱/۶/۱۴۰۰

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن