تازه های پژوهشی

درباره عید غدیر چه بخوانیم؟

خبرگزاری فارس: درباره عید غدیر چه بخوانیم؟

انتشارات دلیل ما لیستی حاوی ۶۳ کتاب با موضوع عید غدیر را منتشر کرده و به صورت آنلاین به فروش می‌رساند.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات فارس، عید غدیر، عید ولایت و امامت در پیش است و بیشتر دانستن درباره این اتفاق مهم تاریخی بر هر شیعه مومن و معتقدی واجب است.
غدیر یعنی چشمه جوشان معارف ناب اسلامی در پهنه تاریخ تا ابدیت؛ غدیر یعنی پایه و اساس اسلام و مهر تایید الهی بر زحمات بیست و سه ساله حضرت خاتم (صلی الله علیه و آله)؛ و غدیر یعنی توحید، نوبت، ولایت، امامت، معاد و مهدویت و بایدها و نبایدهای دین.
کتاب‌های زیادی درباره غدیر منتشر شده است. اما یکی از نشرهای پر کار ما درباره موضوع غدیر، انتشارات دلیل ما است. و اکنون که در آستانه عید غدیر ۱۳۹۵ – ۱۴۳۷ قرار گرفته ایم، این نشر با کوله باری مملو از کتاب های غدیری به استقبال مخاطبان آمده است.
انتشارات دلیل ما با ایجاد پایگاه #کتاب_غدیر در شبکه‌های اجتماعی خود، به جمع آوری عناوین مستقل درباره موضوع غدیر پرداخته و در حال تکمیل لیست جامع برای سهولت دسترسی علاقه مندان است.
این لیست مجموعه‌ای از ۶۳ کتاب با موضوع غدیر را همراه خود دارد که همراه با عنوان، نام نویسنده، تعداد صفحات و قیمت، منتشر شده است و در فایل زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید.
برای اطلاع بیشتر از  محتوای این کتاب‌ها می توانید به صفحات شبکه‌های اجتماعی انتشارات دلیل ما مراجعه کنید و برای تهیه کتب مورد نظر با مراکز دلیل ما در استان ها تماس بگیرید یا از تارنمای http://www.dalilema.ir به صورت آنلاین خرید کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن