روشنا

دکتر رئیسی در اجتماع عظیم مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه

جنایت هولناک حمله به بیمارستان غزه آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی است/ امت اسلامی نه تنها برای امداد، بلکه برای دفاع از ملت فلسطین نیز آمادگی کامل دارد/ باور داریم آزادی قدس شریف نزدیک استدکتر رئیسی در اجتماع عظیم مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه:

جنایت هولناک حمله به بیمارستان غزه آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی است/ امت اسلامی نه تنها برای امداد، بلکه برای دفاع از ملت فلسطین نیز آمادگی کامل دارد/ باور داریم آزادی قدس شریف نزدیک است

 

رئیس جمهور جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان غزه را آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت‌: هر قطره از خون هر فلسطینی که بر زمین ریخته می‌شود رژیم صهیونیستی یک گام به سقوط نزدیک‌تر می‌شود.

دکتر سید ابراهیم رئیسی در اجتماع عظیم مردم تهران در حمایت از مردم مظلوم غزه که عصر امروز چهارشنبه در میدان انقلاب برگزار شد، ضمن محکومیت جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه گفت‌: امروز روز عزای عمومی برای ملت بزرگ ایران، امت اسلامی و برای انسانیت است که عده‌ای افراد انسان‌نما، که به تعبیر امیرالمومنین (ع) شکل آنها شکل انسان است اما قلب آنها قلب حیوان بلکه پست‌تر از آن است این جنایت هولناک را رقم زده و زنان و کودکان مظلوم را به خاک و خون کشیده‌اند.

رئیس جمهور جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان غزه را آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت‌: هر قطره از خون هر فلسطینی که بر زمین ریخته می‌شود رژیم صهیونیستی یک گام به سقوط نزدیک‌تر می‌شود.

دکتر رئیسی با یادآوری ۷۵ سال اشغال، تجاوز، ظلم، بیدادگری، ویران کردن خانه‌ها، کشتن زنان و کودکان، زندان و شکنجه، تصرف و تجاوز به مزارع و زمین‌های کشاوری رژیم جنایتکار صهیونیستی بر علیه مردم فلسطین تصریح کرد‌: آنها تصور کردند با این ظلم‌ها و ستم‌ها می‌توانند حق مردم فلسطین را از بین ببرند، ابتدا در میزهای مذاکره با سازمان‌ آزادیبخش، قرارداد کمپ دیوید، شرم‌الشیخ، اسلو و … را به امضا رساندند اما به هیچ‌کدام از قراردادها پایبند نبودند چرا که به تعبیر قرآن کریم میثاق‌شکن و پیمان‌شکن هستند، به هیچ پیمان و میثاقی وفادار نبوده و نخواهند بود.

رئیس جمهور با بیان اینکه تصور کردند حق مردم فلسطین و جنایت‌های خود را می‌توانند با عادی‌سازی روابط با کشورهای منطقه سرپوش بگذارند، تاکید کرد‌: در مقابل این دسیسه‌ها مردم فلسطین و مردم منطقه همواره فریاد زده‌اند که هیچ زمانی جریان ایستادگی و مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی کمرنگ نخواهد شد و در سه انتفاضه جوانان فلسطینی ایستادگی کردند، شکنجه و زندان را تحمل کردند اما از حقوق حقه خود دست برنداشتند.

دکتر رئیسی با اشاره به اینکه با انقلاب شکوهمند اسلامی جریان مبارزات مردم فلسطین شکل دیگری پیدا کرد و آنها را برای ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی مصمم‌تر و پیروزی را برای مردم فلسطین حتمی‌تر کرد، افزود‌: در این زمان جنگ سنگ آنها به جنگ با موشک تبدیل و ایستادگی و مقاومت آنها باعث شد رژیم صهیونیستی دست به اقدامات جنایتکارانه بیشتری از شهرک‌سازی‌ها، تجاوزگری‌ها، زندان کردن‌ها، شکنجه کردن‌ها گرفته تا بی‌احترامی به مسجدالاقصی و از بین بردن کرامت انسانی فلسطینیان بزند و این جنایات مردم مظلوم فلسطین را به ستوه آورد.

رئیس جمهوری تاکید کرد‌: مجاهدان فلسطینی نشان دادند ابتکار عمل در این میدان به دست آنهاست و با حرکت طوفنده طوفان‌ الاقصی شکست بزرگی را بر دشمن وارد کردند.

دکتر رئیسی با اشاره به اینکه اکنون ابتکار عمل در دست فلسطینیان است، تاکید کرد: فلسطینیان با یک حرکت غافلگیرانه شکست بزرگی را به دشمن صهیونیستی که علاوه بر تجهیز به سیستم گنبد آهنین و موساد از ۶ سرویس امنیتی دیگر برخوردار است، وارد کردند. طوفان الاقصی که با اراده مجاهدان فلسطینی شکل گرفت، شکست سنگین اطلاعاتی، امنیتی و نظامی بر رژیم صهیونیستی وارد کرد.

رئیس جمهور با تصریح بر اینکه ترمیم شکست اخیر صهیونیست‌ها با جنایت علیه بشریت جبران نخواهد شد، گفت: امروز جلسه شورای امنیت آمریکا با حضور وزرای خارجه، دفاع، فرمانده سنتکام و رئیس جمهور آمریکا در سرزمین‌های اشغالی برگزار می‌شود و مدیریت فضا را آمریکایی‌ها در دست دارند.

دکتر رئیسی با بیان اینکه صهیونیست‌ها با این شکست فرو ریختند، اما آمریکایی‌ها به کمکشان آمدند، گفت: امروز آمریکایی‌ها در مقابل چشمان مردم منطقه برای رژیم صهیونیستی موشک تامین می‌کنند و از همین رو مردم دنیا آمریکا را شریک جنایات صهیونیست‌ها می‌دانند.

رئیس جمهور با تاکید بر این نکته که امروز یک حس نفرت عمومی در جهان نسبت به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها ایجاد شده، گفت: نه فقط در امت اسلامی بلکه امروز همه‌ی انسان‌های با وجدان، بیدار و آزاده از این جنایات هولناک نفرت دارند که این مسئله نیز شکست دیگری برای صهیونیست‌ها و حامیان آنهاست؛ امروز نسبت به جنایتکار بودن صهیونیست‌ها اجماع جهانی به‌وجود آمده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط برخی کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی شکست خورده است، گفت: عادی‌سازی‌ روابط با صهیونیست‌ها موضوعیت خود را از دست داده است.

دکتر رئیسی با طرح این سوال که کشتار مردم بی‌دفاع، به‌ویژه زنان و کودکان فلسطینی دارای چه ارزش نظامی است، تصریح کرد: انتظار مردم ایران، امت اسلامی و همه آزادمردان جهان رفع محاصره و امدادرسانی سریع به مردم غزه است. همچنین باید هر چه سریع‌تر روابط سیاسی کشورهای اسلامی با صهیونیست‌ها قطع شود و سفرای این رژیم جنایتکار در این کشورها اخراج و سفارتخانه‌هایشان تعطیل شود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ۱۸ ساعت از بمباران بیمارستان معمدانی می‌گذرد و جهان شاهد وقوع یک جنایت هولناک دیگر بود، تاکید کرد: انتظار ما از دولت مصر و سازمان همکاری اسلامی این است که راه گذرگاه رفح باز و امدادرسانی به مردم غزه آغاز شود. این اراده و خواست ملت‌هاست و انتقام سختی برای همه‌ جنایتکاران به دست امت اسلامی در پیش است.

دکتر رئیسی با اشاره به فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اگر حملات رژیم صهیونیستی به غزه متوقف نشده و محاصره این منطقه رفع نشود، جریان مقاومت و ملت‌های مسلمان در برابر تداوم این جنایات تاب‌آوری نخواهند داشت، گفت: صهیونیست‌ها باید مراقب خشم ملت‌های مسلمان باشند. آنچه امروز در سرزمین فلسطین می‌گذرد یادآور سخنان حکیمانه امام راحل است که مسئله اول جهان اسلام را آزادی قدس شریف عنوان می‌کردند و اگرچه ممکن است برخی تحقق این آزادی را دور بپندارند، اما ما معتقدیم آزادی قدس شریف نزدیک است.

رئیس جمهور با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و آمادگی سازمان‌های امدادی جمهوری اسلامی از جمله هلال احمر برای یاری رساندن به مردم غزه، اظهار داشت: نباید برای امدادرسانی به این مردم مظلوم لحظه‌ای درنگ کرد و امروز نه تنها آمادگی برای امداد به مردم غزه وجود دارد بلکه به رژیم صهیونیستی و حامیان او به ویژه‌ آمریکایی‌ها که شریک جنایات صهیونیست‌ها هستند می‌‌گویم که امت اسلامی برای حضور و دفاع از فلسطین نیز کاملا آماده است.

دکتر رئیسی افزود: صهیونیست‌ها بدانند که اگر هرچه سریع‌تر حملات و جنایات خود را متوقف نکنند مردم همه جهان در مقابل آنها قرار دارند و همانگونه که امروز دیدیم جهانیان نشان دادند که یکپارچه مدافع فلسطین هستند. همچنین از شما مردم ایران اسلامی که از لحظات ابتدایی وقوع این جنایت هولناک در سراسر کشور با اعلام حضور خود از رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها اعلام بیزاری و نسبت به مردم عزیز فلسطین اعلام وفاداری کردید، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

رئیس جمهور تصریح کرد: به عنوان خدمتگزار ملت ایران صمیمانه از همه شما سپاسگزاری می‌کنم و یقین دارم آنچه امنیت ملی ما را تامین و تضمین می‌کند حضور شما مردم عزیز در صحنه‌هاست که مهم‌ترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی محسوب شده و همواره دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار کرده است.

 


مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن