اخبار واحد فرهنگی

سلسله کارگاه‌های دوره متوسطه فن خطابه برگزار می‌شود… این کارگاه‌‌‌ها، در ۱۰ جلسه از اول مردادماه، با تدریس سرکار خانم حسینی از اساتید فعال و توانمند در عرصه تبلیغ، ویژه طلاب، اساتید و فارغ‌التحصیلان در حال برگزاری است.

مسئول فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه حضرت زینب (سلام الله علیها مشهد) از برگزاری دوره متوسطه فن خطابه ویژه طلاب، اساتید و فارغ‌التحصیلان از اول مردادماه خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: دوره متوسطه فن خطابه با توجه به اهمیت ترویج دین و لزوم آشنایی طلاب با روشهای مختلف تبلیغی با همکاری معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان برگزار می‌ شود.

وی افزود: این کارگاه‌‌‌ها، در ۱۰ جلسه از اول مردادماه، با تدریس سرکار خانم حسینی از اساتید فعال و توانمند در عرصه تبلیغ، ویژه طلاب، اساتید و فارغ‌التحصیلان در حال برگزاری است.

عباس‌زاده روانشناسی تبلیغ، شیوه تبلیغ، روش تولید محتوای تبلیغی، رویکرد‌های نو در تبلیغ دین و بایسته‌های مدیریت تبلیغ را از سرفصل‌های این دوره اعلام کرد و گفت: این دوره به صورت حضوری در محل مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها و همچنین آفلاین با شرط استماع صوتها و ارائه تکالیف، با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از طلاب و اساتید شهر مشهد و شهرستانها برگزار می‌شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن