اخبار مدیریتاخبار واحد فرهنگی

مراسم ویژه عید غدیر برگزار شد…این روز به عنوان بزرگترین عید معرفی شده و این واقعه یکی از موضوعات مهم جامعه اسلامی است که پیام اصلی آن می تواند انسان را به اوج کرامت و عظمت انسانی برساند.

خانم عباس زاده؛ مسؤول فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها از برگزاری ویژه برنامه عید غدیر خبر داد.
وی با اشاره به اهمیت این روز بزرگ و ترویج پیام اصلی غدیر گفت: این روز به عنوان بزرگترین عید معرفی شده و این واقعه یکی از موضوعات مهم جامعه اسلامی است که پیام اصلی آن می تواند انسان را به اوج کرامت و عظمت انسانی برساند.

عباس زاده امام‌شناسی و افزایش معرفت در جامعه و تبیین واقعه غدیر را از ضروریات امروز جامعه دانست و خاطر نشان کرد: محتوای غدیر، ولایت، امامت، حاکمیت و راهبری بشریت باید برای مردم تبیین شود.
این مسؤول ادامه داد: به همین منظور ویژه برنامه ای با حضور طلاب و عموم بانوان با تعداد محدود و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت حضوری و پخش همزمان آنلاین در شب عید غدیر در سالن اجتماعات مدرسه برگزار شد.
وی افزود: سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین اسلامی فر و تبیین اکمال دین در این روز،بیان اعمال وارده در روز عید غدیرو قرائت زیارت امین الله توسط مدیر مدرسه؛ سرکار خانم پارسایی راد، اجرای مولودی، اهدای هدیه به سادات جمع و همچنین کودکان از جمله برنامه های این روز بود که چهارشنبه ۶/۵/۱۴۰۰ از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن