اخبار مدیریتاخبار واحد فرهنگیمدیریت

نهمین مرحله رزمایش مواسات همزمان با شب های قدراجرا شد.

خانم پارسایی راد؛ مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها از اجرای نهمین مرحله رزمایش مواسات و خدمت رسانی به خانواده های آسیب دیده خبر داد.

وی با اشاره اهمیت شب های قدر گفت: شب قدر از جمله موقعیتهایی است که انسان به اندازه معرفتش از خدا طلب میکند و میکوشد به اندازه وسعش آن را درک کند و این مساله حتی مورد ابتلا پیامبران نیز بوده است تا آنجا که نقل شده حضرت موسی (علیه السلام) در این شب عزیز به خدای خود عرضه داشت: خدایا! می خواهم به تو نزدیک شوم. فرمود: قرب من برای کسی است که شب قدر بیدار باشد. گفت: خدایا! رحمتت را می خواهم. فرمود: رحمتم از آن کسی است که در شب قدر به مسکینان رحمت کند. گفت: خدایا! جواز گذشتن از پل صراط را می خواهم. فرمود: آن از آن کسی است که در شب قدر صدقه ای بدهد. گفت: خدایا! از درختان و میوه های بهشتی می خواهم. فرمود: آنها برای کسی است که در شب قدر مرا به پاکی یاد کند. گفت: خدایا! رهایی از آتش جهنم را می خواهم. فرمود: آن برای کسی است که از گناهانش در شب قدر استغفار کند. گفت: خدایا! خشنودی تو را می خواهم. فرمود: خشنودی من از آن کسی است که در شب قدر دو رکعت نماز بخواند».

پارسایی راد افزود: با شیوع بیماری کرونا و افزایش مشکلات اقتصادی و معیشتی کمک رسانی به خانواده های آسیب دیده توسط مسوولین مدرسه گسترده تر شد و از اواخر اسفند ۹۸ تا کنون ۹ مرحله از رزمایش مواسات با اهدای بسته های مواد غذایی، وجه نقد، کارت هدیه، ذبح گوسفند و…. انجام شد.

این مسوول خاطر نشان کرد: همزمان با شب های قدر و به منظور جلب رحمت الهی و خدمت رسانی به خلق خداوند نهمین مرحله از این رزمایش با همت خیرین و مسوولین مدرسه انجام شد ه است به گونه ای که یک راس گوسفند به مبلغ دو میلیون وپانصد هزار تومان(۲۵۰۰۰۰۰) خریداری و بین ۳۰ خانواده آسیب دیده از بیماری کرونا در حاشیه شهر توزیع شد.

وی افزود: توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم در مناطق محروم، تهیه ۲۰ بسته مواد غذایی به مبلغ هر بسته ۲۰۰ هزار تومان توزیع بین خانواده های آسیب دیده از شیوع بیماری، تهیه ۳۰ قلم لوازم خانگی جهت کمک به جهیزیه نوعروس نیازمند از قبیل اجاق گاز و پنکه و بخاری و اتو و چایخوری، غذاخوری و…به مبلغ ۱۰ میلیون تومان از جمله خدمات این مرحله بود. 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن