اخبار واحد بسیجاخبار واحد فرهنگی

ویژه برنامه هفته دفاع مقدس برگزار شد…تبیین درسها و عبرتهای جنگ تحمیلی و به کارگیری آن در دوران کنونی، معرفی نمادها و الگوهای معنویت و مقاومت به عنوان یکی از عوامل پیروزی در عملیاتهای دوران دفاع مقدس از جمله اهداف بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.

ویژه برنامه هفته دفاع مقدس برگزار شد.
خانم عباس زاده؛ مسؤول فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها از برگزاری ویژه برنامه هفته دفاع مقدس خبر داد.
وی با اعلام این خبر گفت: تبیین درسها و عبرتهای جنگ تحمیلی و به کارگیری آن در دوران کنونی، معرفی نمادها و الگوهای معنویت و مقاومت به عنوان یکی از عوامل پیروزی در عملیاتهای دوران دفاع مقدس از جمله اهداف بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.
عباس زاده افزود: برای رسیدن به این هدف امسال نیز همچون سالهای گذشته برنامه های متنوعی در این هفته به صورت حضوری و مجازی اجرا شد، از جمله فعالیتهای مدرسه در این ایام برگزاری ویژه برنامه هفته دفاع مقدس بود که یکشنبه ۴/۷/۱۴۰۰ با حضور جناب اقای فروغی؛ رزمنده و جانباز دفاع مقدس و مدافع حرم و همچنین همسر شهید توکلی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
وی گفت: در این مراسم اقای فروغی ضمن بیان خاطراتی از دوستان شهیدش با اشاره به تقدس این دفاع ، بر عنصر معنویت، ولایت مداری و استقامت به عنوان عوامل پیروزی و ثبات قدم در مسیر حفظ انقلاب تاکید کرد و از طلاب خواست با تمام توان برای حفظ آرمانهای انقلاب و شهدا تلاش کنند و زیباییهای دفاعی را که رهبری الهی آن را هدایت کرد و برای حفظ اسلام و تشیع انجام شد به نسل جوان نشان دهند.
عباس زاده خاطر نشان کرد: خاطره گویی همسر شهید توکلی از دیگر برنامه های این مراسم بود که مورد استقبال زیاد طلاب واقع شد، چرا که با بیان مشکلات شیعیان در سراسر جهان به خصوص کشورهایی همچون افغانستان و پاکستان و… توسط همسر شهید، بیش از پیش متوجه نعمت امنیت در کشور شدند.
وی گفت: غبارروبی مزار شهدا، فضا سازی مدرسه، معرفی کتاب، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب شهدا، قرائت وصیت نامه شهدا در برنامه صبحگاه، تهیه عکس نوشت و استیکر و…از جمله برنامه های اجرا شده در این هفته بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن