اخبار واحد فرهنگیاخبار واحد فرهنگیجلسات سیاسی

گزارش ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس

مسوول فرهنگی و فرمانده پایگاه بسیج مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها مشهد از ویژه برنامه های اجرا شده در هفته دفاع مقدس توسط بسیجیان مدرسه گزارش داد.

عباس زاده؛ مسوول فرهنگی و فرمانده پایگاه بسیج مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها مشهد از ویژه برنامه های اجرا شده در هفته دفاع مقدس توسط بسیجیان مدرسه گزارش داد.

وی با بیان این نکته که زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و معرفی دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان یکی از مسؤولیتهای ماست که لازم است همواره به خصوص در ایام  هفته دفاع مقدس  تبیین شود.

عباس زاده افزود: امسال نیز با وجود شرایط خاص و وجود محدودیت به دلیل شیوع بیماری کرونا همچون سالهای گذشته با همکاری طلاب بسیجی برنامه های متنوع حضوری و مجازی از جمله برگزاری نشست حضوری با سرهنگ امینی و موضوع نقش دفاع مقدس در ماندگاری انقلاب، روایتگری جنگ توسط دکتر باخرد و بازخوانی وصیت نامه شهدا در برنامه صبحگاه توسط طلاب برگزار شد.

 

 

 

این مسؤول ادامه داد: فضاسازی و پخش نغمه های شهدایی، تهیه عکس نوشت و استیکر از وصیت نامه شهدا، برپایی نمایشگاه عکس شهدای روحانی، نمایشگاه کتب دفاع مقدس، معرفی کتاب  و… از دیگر فعالیتهایی بود که به صورت حضوری و مجازی در مدرسه اجرا شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن