اخبار واحد فرهنگی

آغاز فعالیتهای تبلیغی – فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها در مسابقات قرآن و عترت دانش اموزآن سراسر کشور

عباس زاده؛ مسؤول فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها ازآغاز اعزام گروهی از اساتید و مبلغین خود در قالب تیم فرهنگی – تبلیغی به مسابقات قران و عترت دانش اموزآن سراسر کشور خبر داد.

وی با بیان این نکته که سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت از تاریخ ۷ تا ۱۵ مرداد ماه در اردوگاه ثامن الائمه علیه السلام و مازندران مشهد جریان دارد گفت: مسابقات دختران در دوره متوسطه اول و دوم از ۱۲ تا ۱۵ مرداد برگزار خواهد شد.

عباس زاده خاطر نشان کرد: تیم فرهنگی مدرسه از جمعه۱۱ مرداد در اردوگاه مستقرشده و ضمن فضاسازی محیط از زائرین برخی از استانها استقبال کردند.

وی ادامه داد: اهم فعالیت های این گروه که با عنوان ” گروه آفتابگردون” در این مسابقات شرکت می کنند عبارتند از: همراهی دانش آموزان در برنامه های زیارتی و مسابقات، برگزاری حلقه های معرفت، برگزاری جنگ شادی با عنوان ” سرور آفتابگردونی” در دو شب پیاپی، ارتباط با دانش آموزان قبل و بعد مسابقات و….

گفتنی است سابقه همکاری و مشارکت اداره قران و عترت آموزش و پرورش با این مدرسه از سال ۱۳۸۴ تا کنون است که همه ساله بادعوت این اداره ،گروه فرهنگی تبلیغی مدرسه تحت عنوان آفتابگردونا در این مسابقات به فعالیت می پردازند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن