اخبار واحد آموزشاخبار واحد پژوهشدسته‌بندی نشده

برگزاری اولین نشست مسئولین و اساتید مدرسه در سال تحصیلی ۴۰۳- ۴۰۲ با حضور مسؤولین اداره آموزش و پژوهش مرکز مدیریت

خانم مروت؛ مسئول آموزش مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها از برگزاری اولین نشست مسئولین و اساتید مدرسه در سال تحصیلی جدید با حضور سرکار خانم اکبری؛ مسوول آموزش و سرکار خانم التفاتی؛ مسوول پژوهش مرکز مدیریت حوزه خراسان خبر داد.
وی گفت: این هم اندیشی به منظور تبادل نظر با اساتید در جهت بهبود وضعیت درسی و تربیتی طلاب و ایجاد بستری مناسب برای تربیت طلبه تراز انقلاب برگزار شد.
مروت گفت: در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، مدیر مدرسه؛ سرکار خانم پارسایی راد ضمن خیر مقدم و تشکر از اساتید با اشاره به آیه شریفه” تعاونوا علی البر و التقوی و لا تعاونوا علی الاثم و العدوان” گفت: تقسیم کار، تعاون و همکاری، اولین پایه کار گروهی است و برای رسیدن به هدف لازم است همه با هم با نظم و انضباط کاری و تسری آن به طلاب و همچنین مشورت و تبادل نظرات با یکدیگر راه را برای تربیت طلاب هموار نماییم.
مروت یاداور شد: ضرورت تعامل بیشتر اساتید با مسوولین در جهت شناخت آسیبها و مسائل آموزشی و فرهنگی طلاب، رصد حضور و غیاب ایشان، پیگیری مباحثات و… از جمله مطالبی بود که توسط سرکار خانم پارسایی راد تاکید شد.
وی گفت: تبیین برنامه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی توسط معاونین هر بخش و بیان نظرات و پیشنهادات توسط اساتید از دیگر برنامه های این جلسه بود.
لازم به ذکر است در این نشست خانم اکبری؛ مسوول اداره آموزش مرکز مدیریت به سوالات اساتید درباره متون درسی، عدم تطبیق حجم کتب با واحدهای در نظر گرفته شده و… پاسخ داد.
این جلسه یکشنبه ۷/ ۸/ ۴۰۲ برگزار شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن