حلقه های صالحین

برگزاری حلقه‌های صالحین در مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها

حلقه های صالحین بسیج در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) در شش محور به فعالیت می پردازند.
خانم حیدری‌فرد، مسئول آموزش بسیج مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها از شیوه برگزاری حلقه‌های صالحین در این مدرسه گزارش داد.
وی با ابراز خرسندی از روند اجرایی حلقه‌ها گفت: هم اکنون۶حلقه با عناوین؛ تربیتی، وبلاگ، بصیرتی، بینش مطهر، عقیله و احکام در مدرسه مشغول به فعالیت هستند.
حیدری فرد طی این گزارش افزود: حلقه تربیتی در ترم دوم به مباحثی از جمله؛ تکنیک‌های تشویق و تنبیه، راه های رسیدن به خانواده قرآنی، کلید طلایی موفقیت، راه‌های ارتباط با نوجوانان و…پرداخته است.
وی گفت: در حلقه احکام نیزکه ویژه کادر و مسئولین مدرسه برگزار می‌شود تاکنون احکام کفاره روزه، خمس، حج، اعتکاف و… تبیین شده است.
حیدری فرد درباره حلقه بینش مطهر چنین گفت: در این حلقه، موضوعاتی از جمله؛ احیاء تفکر دینی، رهبری نسل جوان، تحلیل بیانات رهبری و نظام حقوق زن در اسلام، تقوا و… مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است.
این مسوول آموزش بسیج گفت: حلقه بصیرتی نیز در ترم دوم، تحلیل مباحث سیاسی و اخبار روز، پاسخ به برخی شبهات علیه شیعیان، بررسی سخنان مقام معظم رهبری و … را دنبال نموده است.
وی گفت: در حلقه عقیله، پژوهشگران به کنکاش درباره شخصیت حضرت زینب سلام الله علیها پرداخته و خطبه‌های ایشان را واکاوی می‌نمایند.

حیدری فرد درباره حلقه وبلاگ گفت: اعضای این حلقه با انتخاب موضوعاتی متنوع از جمله حجاب، مهدویت، شهید و… برای وبلاگ گروهی، هر ماه با یک پست جدید در فضای مجازی حضور دارند و هر جلسه با نقد پست‌ها سطح کیفی وبلاگ ارتقاء می‌یابد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن