اخباراخبار واحد فرهنگی

پیام مدیر مدرسه به مناسبت آغاز سال نو و نوروز باستانی

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
نوروز باستانی و بهار طبیعت اینک آرام آرام از راه می‌رسد تا معجزه خدای بزرگ را در انقلاب زیبایی‌های طبیعت به تماشا بنشینیم، بهار می آید تا خنده گل ها و قد کشیدن سبزه ها و طراوت زمین، دلهای حقیقت طلبان را متوجه سرانگشت قدرت الهی نماید،او که تجلی«یحیی بعد موتها» است.
نوروز امسال اما تلاقی شورانگیزی با رمضان المبارک دارد.
بهار در بهار شده تا همانگونه که حیات مادی دچار انقلاب و نو شدن می‌گردد ، حیات معنوی نیز با انقلابی از جنس نور و رشد، دلهای مومنان را به تعالی و بالندگی پیوند بزند.
بهار در بهار فرصت مغتنمی است تا در هنگامه شورانگیز تحول طبیعت، دلهایمان را میهمان سفره رمضان کنیم و در پرتو “قرآن کریم” که در این ماه تمام و کمال بر قلب رسول الله نازل شد، جان هایمان و خانه هایمان را نورانی کنیم.
از خدای متعال برای یکاک اساتید ارجمند، همکاران بزرگوار و طلاب عزیزم حسن استفاده و بهره مندی کامل از فیوضات این ماه عزیز را آرزو می کنم و امیدوارم که در فرصت ایجاد شده تعطیلات نوروز و ماه مبارک برای تهذیب روح و جان بیش از پیش تلاش کنیم.
لیالی قدر را بیشتر قدر بدانیم و از این نردبان تعالی برای عروج به آسمان معارف بهره بگیریم.
در لحظات ناب افطار و سحر و در لحظه حلول سال جدید برای فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، گشایش امور مردم بی پناه غزه، عاقبت بخیری آحاد مردم، حل مشکلات مردم عزیزمان و برای برآورده شدن حوائج یکدیگر دعا کنیم.
مرضیه پارسایی راد
مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها مشهد
۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن