اخبار تحصیلات تکمیلیاخبار واحد آموزش

بازدید و دیدار اعضای محترم کمیسیون فرهنگ و اخلاق شورای عالی حوزه علمیه خراسان با مسئولان، اساتید و طلاب مقطع تخصصی رشته اخلاق و تربیت اسلامی

بازدید و دیدار اعضای محترم کمیسیون فرهنگ و اخلاق شورای عالی حوزه علمیه خراسان با مسئولان، اساتید و طلاب مقطع تخصصی رشته اخلاق و تربیت اسلامی
خانم التفاتی؛ مسوول آموزش سطح ۳ مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها در رشته اخلاق و تربیت اسلامی از بازدید و دیدار اعضای کمیسیون فرهنگ و اخلاق شورای عالی حوزه علمیه خراسان با مسوولین، اساتید و طلاب این مقطع خبر داد.
وی گفت: این دیدار به منظور ارتباط رو در رو با طلاب و اساتید این رشته و دریافت نظرات و پیشنهادات ایشان در رابطه با محتوا،متون درسی، سرفصلهای ارائه شده، خلاهای موجود و…برگزار شد.
وی ادامه داد: در ابتدای جلسه، حجت الاسلام والمسلمین نظافت به ایراد سخن پرداخته و نکاتی را درباره تقوا و مهار نفس بیان نمودند.
پس از آن گزارشی در دوبخش از مجموع فعالیتهای مدرسه و فعالیتهای ویژه سطح ۳ توسط وی ارائه گردید
به گفته این مسوول، در این جلسه طلاب با طرح دغدغه ها و مطالبات خود خواستار کاربردی تر شدن دروس و تخصصی تر شدن محتوا شدند.
اساتید این مدرسه نیز در جلسه ای اختصاصی نظرات و پیشنهادات خود را درباره متون درسی، سرفصلهای کتب تخصصی و…با اعضای محترم کمسیون در میان گذاشتند و پاسخ های ایشان را نیز شنیدند.
التفاتی افزود: در این دیدار که دوشنبه ۱/۹/۱۴۰۰برگزار شد، ۷ تن از اساتید برجسته اخلاق و عضو این کمیسیون، تنی چند از اساتید سطح ۳ ، مدیر و مسوولین مدرسه حضور داشتند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن