اخبار واحد آموزش

برگزاری آیین افتتاحیه سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱… در این جلسه بر ارتباط طلاب با مسوولین و بیان مسائل، انتقادات و پیشنهادات، حمایت مدرسه و همکاری با مسوولین در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی و آموزشی، قوانین حضور در مدرسه و کلاسهای درسی و… تاکید شد.


خانم مروت؛ مسوول آموزش مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها از برگزاری آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید ویژه طلاب سطح ۲ و ۳ در سالن اجتماعات مدرسه خبر داد.
وی گفت: در این برنامه که شنبه ۹/۷/۱۴۰۱ و در اولین روز تشکیل کلاس ها برگزار شد، پس از قرائت قرآن کریم، خانم زلفی زاده؛ استاد حوزه به تبیین مسائل سیاسی روز پرداخت و بر لزوم حضور طلاب در این عرصه با آگاهی و شناخت و بصیرت تاکید کرد.
مروت ادامه داد: پس از سخنرانی استاد، مدیر مدرسه؛ سرکار خانم پارسایی راد به ایراد سخن پرداخت و ضمن خیر مقدم و ابراز خوشحالی از حضور طلاب در فضای مدرسه بر مسوولیت پذیری و پایبندی به تعهدات تاکیدکرد و صداقت، انصاف، شجاعت، شفقت، پاسخگویی و…را از جمله صفات افراد مسوولیت پذیر معرفی کرد.
مروت ادامه داد: در این جلسه بر ارتباط طلاب با مسوولین و بیان مسائل، انتقادات و پیشنهادات، حمایت مدرسه و همکاری با مسوولین در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی و آموزشی، قوانین حضور در مدرسه و کلاسهای درسی و… تاکید شد.
وی خاطر نشان کرد: اهدای لوح تقدیر به ممتازین معدل بالای ۱۸، اهدای لوح و کارت هدیه به طلاب ممتاز با معدل بالای ۱۹، اهدای پک فرهنگی به طلاب پایه اول و همچنین قرائت میثاق نامه و تجدید پیمان با امام زمان ارواحنا فداه از جمله برنامه های این روز بود.
لازم به ذکر است این مراسم که با حضور مدیر، مسوولین و طلاب سطح ۲و۳ برگزار شد با قرائت دعای فرج پایان یافت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن