اخبار واحد آموزش

برگزاری نشست اساتید مدرسه حضرت زینب سلام الله علیها در آستانه سال تحصیلی جدید…با توجه به نیاز های جامعه و تاثیرگذاری بیشتر طلاب بر مسائل فکری و عقیدتی نسل جوان، مشوق آنان باشند

خانم مروت؛ مسئول آموزش مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها از برگزاری نشست اساتید و مسوولین در آستانه سال تحصیلی ۴۰۱-۴۰۲خبر داد.
وی گفت: در این نشست که به منظور تبادل نظرات اساتید در جهت بهبود وضعیت تحصیلی و فرهنگی و تربیتی طلاب تشکیل شد، پس از تلاوت قرآن، مدیر مدرسه سرکار خانم پارسایی راد، ضمن خیر مقدم به اساتید، بر تربیت طلبه تراز انقلاب و برخی شاخصه ها به ایراد سخن پرداخت. و از ایشان خواست طلاب را برای مجهز شدن به سلاح تکنولوژی و علم روز و آشنایی هر چه لیشتر به مسائل اجتماعی، و سیاسی و بصیرت افزایی، در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی کمک نمایند . ایشان درادامه گفت : با توجه به نیاز های جامعه و تاثیرگذاری بیشتر طلاب بر مسائل فکری و عقیدتی نسل جوان، مشوق آنان باشند . که با تلاش و همت و پشتکار هر چه بیشتر با سلاح علم و تقوی و تعهد و تفقه در دین و….بتوانند نقش خود را در جامعه بطور احسن ایفا کنند‌،
لذا همراهی و تعامل اساتید با مسئولین مدرسه برای تقویت بنیه علمی و فرهنگی و تربیت فردی و اجتماعی و……. طلاب و انتقال مسایل و مشکلات ایشان به مدیر مجموعه برای رسیدن به این هدف بسیار موثر و راهگشا است.
مروت افزود: پس از سخنان مدیر محترم، سرکار خانم اعدادی؛ استاد محترم مدرسه علم گرایی صرف در طلاب را یکی از آسیبهای موجود در حوزه ها دانست و نقش اساتید را در تربیت طلاب محوری و اساسی خواند.
وی گفت: در ادامه برنامه آیین نامه های آموزشی و انضباطی توسط مسئول آموزش تبیین شد و هر یک از اساتید به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای ایجاد انگیزه و شور و نشاط در طلاب و بهبود وضعیت تحصیلی و فرهنگی ایشان پرداختند.
وی خاطر نشان کرد: این نشست که در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام برگزار شد با ذکر مصیبت و توسل به اهل بیت علیهم السلام پایان یافت.
لازم به ذکر است این جلسه شنبه ۱۲/۶/۱۴۰۱با حضور مدیر، مسوولین و اساتید مدرسه برگزار شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن