اخبار واحد بسیج

تقدیم به روح بلند معمار کبیر انقلاب، خمینی عزیز!…انفجاری رخ داد، فجری به عظمت انقلاب اسلامی ایران و این چنین معجزه کلام روح خدا، همه تاج‌های زر و زور را در زیر پای مستضعفان خرد کرد و همه سراب‌های تشنه سیراب نگاه و کلامش شدند.

دوباره وجودم را به صدایی می‌سپارم که خواب را در چشمان یک ملت شکست، صدایی که از حنجره مسیحایی روح خدا برخاست و در گوش تاریخ تا ابد خواهد ماند.
صدایی که جویبار زلال آزادی را در دل مردان و زنان حق طلب جاری کرد.
آری خمینی (ره) رادمردی از تبار ابراهیم که بت‌های جهل و طغیان و استبداد پهلوی را با سیادت و رسالت محمدی و شجاعتی حیدروار واژگون کرد و شکوفه شکوفه شعور در باور ایرانیان نشاند.
مردی که به تبرّک دستانش جاوادنه‌ترین بهار در تاریخ اذهان و تقویم سرافرازی ایران جوانه زد و اینک ایران اسلامی با استقلالی برخاسته از همت بلند خمینی کبیر به آیین جاودانی بدل گشته است که شکوه یاد آن معمار بزرگ و شعار زیبای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تا همیشه تاریخ بر تارک آن خواهد درخشید.
خمینی که آمد آسمان چشم انتظار پرواز بود و دریا گوش به فرمان برای خروش…
خمینی که آمد به دریا اذن خروش داد و آسمان لحظه لحظه میزبان مسافرانی بارگشوده از زمین گشت.
دست‌ها در دست هــم مشت‌ها آهنین
فریادها یک صدا با هم بارش تکبیـرها
انفجاری رخ داد، فجری به عظمت انقلاب اسلامی ایران و این چنین معجزه کلام روح خدا، همه تاج‌های زر و زور را در زیر پای مستضعفان خرد کرد و همه سراب‌های تشنه سیراب نگاه و کلامش شدند.
چه زیبا بود روزهای به یاد ماندنی با هم بودن
چه مهتاب گون بود شبهای الله‌اکبر
چه با شکوه بود بارش باران نور انقلاب در شب‌های ظلمانی طاغوت
* یاد آن روزهای خوب خدایی، ایام الله انفجار نور، همیشه گرم و زنده و امروز ایران اسلامی، استوار و سرافراز با سر نهادن به منویات سکّان‌دار فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای سوار بر مرکب ترقّی و اعتلا، گام‌های مستحکمی را در مسیر پیشرفت ایران برداشته است و این همان انتظار روشنی است که امام از ملت قهرمانش داشت.
ایران اسلامی ما، حالا در پرتو ارشادات خردمندانه رهبری فرزانه، قطب بزرگ علم و فناوری است.
ایران سربلند ما امروز به برکت رشادت فرزندان دلیرش، مهد دانش و بینش و تفکر است.
امروز ایران در میان فرزندان دانشجو و طلبه خود نخبگانی دارد که چشم دنیا به دنبال آنهاست و چه خوب در مکتب دین تربیت یافته‌اند که خدمت به ایران را به هر امتیازی ترجیح می‌دهند.
آری! انقلاب اسلامی ایران همان ارمغان سبزی بود که کوله‌بارش نباشته از نور بود و ما امروز امانت‌داران همان خوان گسترده‌ایم. باشد که در ظلّ توجهات بی‌پایان امام عصر و دعاهای همواره خمینی کبیر در پرتو قداست خونهای جاری شقایق‌های لاله‌گون این آب و خاک و در سایه پدرانه رهبر معظم انقلاب با تلاشی برخاسته از ایمان این پیروزی را به انقلاب جهانی صاحب هر عصر و زمان حضرت بقیة الله الأعظم پیوند زنیم.
هدیه به روح امام و شهدا صلوات

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن