اخبار واحد پژوهش

برگزاری همایش اختتامیه فراخوان آثار علمی عقیله

مراسم اختتامیه فراخوان آثار علمی عقیله در تاریخ ۴/۱۲/ ۹۵ در مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شد.
خانم التفاتی؛ مسئول پژوهش مدرسه و دبیر فراخوان ضمن اعلام این خبرگفت: این فراخوان  به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها در سطح کشور، با محوریت شخصیت حضرت زینب سلام الله علیها در سه دوره؛ قبل، حین و بعد از قیام عاشورا در قالب کتاب، پایان نامه کارشناسی ارشد، تحقیق پایانی کارشناسی و مقاله برگزار شد.
وی افزود: در این همایش پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و ارائه گزارشی از روند کار و ارزیابی و داوری آثار توسط دبیرفراخوان، خانم دکتر عظیم زاده؛ دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی در رشته تاریخ و تمدن اسلامی به ایراد سخن پرداخته و مطالبی را در رابطه با منابع موجود درباره شخصیت حضرت زینب سلام الله علیها بیان کرد.
التفاتی گفت: در این مراسم خانم محبوبه وحید طلبه مشغول به تحصیل در مقطع سطح ۳ و خانم زهرا فارسی ؛ طلبه پایه پنجم از مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها به ترتیب حائز رتبه سوم در قالب تحقیق پایانی  و مقاله شدند که با اهدای تقدیر نامه و کارت هدیه دو میلیون ریالی توسط مدیر مدرسه؛ خانم پارسایی، از ایشان تقدیر شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این همایش خانم وحید نیزگزارشی اجمالی از اثر خود با عنوان” زیبا نگری در سیره حضرت زینب سلام الله علیها با تکیه بر جمله ما رایت الا جمیلا ” بیان نمود.
لازم به ذکر است ۴ نفر از شرکت کنندگان شهرستانی نیز شایسته تقدیر شدند که هدایای آنها به آدرس دریافت شده ارسال خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن