مدیریت

بیانیه مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

http://www.ana.ir/Media/Image/1395/10/19/636195097017740210.jpg

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

روح بلند یار دیرین امام خمینی رحمت الله علیه و همسنگر باوفای مقام معظم رهبری ،حضرت آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی به ملکوت اعلی پیوست.

ایشان در طول سالهای پربرکت عمر شریف خود خدمات شایان توجهی را به نظام و انقلاب اسلامی ایران تقدیم نمود که ریاست چندین دوره مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری اسلامی ایران، عضویت در مجلس خبرگان رهبری ، ریا­ست مجمع تشخیص مصلحت نظام تنها گوشه ای از خدمات این مرد بزرگ به ایران اسلامی بود و امید است که دستاوردهای مخلصانه این خدمات بی شائبه ، در سرای جاوید دستگیر آن فقید سعید گردد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی از افراد موثر و استوانه های اصلی نظام اسلامی ایران بود که قبل و بعد از انقلاب دین خود را به نظام اسلامی ایران ادا نمود و اینک بر مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی است که با حضور با شکوه و وحدت بخش در مراسم تشییع و بدرقه آن یار دیرین انقلاب ، وفاداری خود را به مقام معظم رهبری و سالها مجاهدت و ایثار وی را ادا نمایند.

مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها مشهد این ضایعه عظمی را به بیت شریف، شاگردان؛ارادتمندان و همه دوست داران نظام اسلامی ایران تسلیت عرض نموده ، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان و ارادتمندان صبر و حلم آرزومند است.

غفر الله لک و غفر الله لنا

مسئولین، اساتید و طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها مشهد.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن