مدیریت

بیانیه مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها جهت حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/25368/C/13921129_0125368.jpg
۲۲ بهمن سالروز پیروزی نظام اسلامی بر حکومت شاهنشاهی ، یادآور رشادت ها و تلاشهای بزرگ مردانی است که با توکل بر خدا، به رهبری مردی الهی و بهره مندی ازامدادهای غیبی، موفق به ایجاد تحولی عظیم در عرصه سیاسی و فرهنگی ایران شدند  و مستکبران جهان را به ذلت کشانند.
ایران اسلامی به برکت این انقلاب عظیم در طول سی و هشت سال تلاش و مقاومت در زمینه های مختلف پیشرفت های چشمگیری داشته و توانسته  پیام اصلی خود را که ماهیتی فرهنگی مبتنی بر اندیشۀ دینی و ارزش‌های معنوی است به مسلمانان منطقه و کشورهای آزادی‌ خواه جهان صادر کند.
مردم با بصیرت و فهیم  ایران با حضور به موقع خود در مناسبت های مختلف و با تقید به ارزش های والای نظام و پیروی از مقام معظم رهبری توانسته اند نهال نوپای انقلاب اسلامی را به درختی تنومند تبدیل کنند که به برکت آن امروز در جهان نقش آفرینی اساسی دارد و توجه دوست و دشمن را به خود جلب کرده است.
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق بارزعمل صالح است، چرا که بیانگر حمایت مردم از نظام مقدس اسلامی و تجدید عهد و پیمان با مقام معظم رهبری است که ناامیدی دشمنان اسلام و انزجار آنها را در پی خواهد داشت.
مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیه در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  از همه آحاد مردم – با صرف نظر از اختلاف سلیقه ها- خواست با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام وحدت و انسجام نظام اسلامی را به جهان مخابره کنند و به تمامی یاوه گویان داخلی و خارجی ثابت نمایند از این سرمایه بزرگ تا آخرین نفس حمایت کرده و با پیروی از دستورات نائب برحق امام زمان ارواحنا فداه؛ حضرت امام خامنه ای( حفظه الله) اجازه دخالت و تسلط بیگانگان را بر جامعه اسلامی نخواهند داد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن