اخبار واحد پژوهش

ویژه برنامه های هفته پژوهش برگزار شد….یکی از برنامه های واحد پژوهش این مدرسه برای نشان دادن اهمیت تحقیق و پژوهش و گرایش به آموزش پژوهش محور، گرامیداشت هفته پژوهش است.

مسوول پژوهش مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها از برگزار ویژه برنامه های هفته پژوهش خبر داد و گفت: یکی از برنامه های واحد پژوهش این مدرسه برای نشان دادن اهمیت تحقیق و پژوهش و گرایش به آموزش پژوهش محور، گرامیداشت هفته پژوهش است.

خانم وحید افزود: امسال هم بمانند سالهای گذشته برنامه های متنوعی به همین مناسبت برگزار شد که مهم ترین آنها عبارتست از: دونشست و میزگرد علمی، تقدیر از پژوهشگران در دو سطح طلاب و اساتید، برگزاری نمایشگاه محصولات علمی، فضاسازی مدرسه، تهیه پوسترهایی با محتوای پژوهشی، بازدید از بنیاد پژوهشهای اسلامی.
وی در زمینه تقدیر از پژوهشگران گفت: همانطور که در طول سال اساتید و طلاب به سمت آموزش پژوهش محور تشویق می شوند در این هفته از آنها در عرصه های مختلف چون: فعالیت های پژوهشی کلاسی، تدوین مقالات و همکاری با نشریه مدرسه، حضور در فراخوانها و گروه های علمی و پژوهشی تقدیر به عمل می آید.

وی خاطر نشان شد: با توجه به تقارن هفته پژوهش با میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها، موضوع اغلب برنامه هامتناسب با سیره این بزرگوار انتخاب شد که با استقبال خوبی مواجهه شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن