جلسات سیاسی

برگزاری دومین جلسه بصیرتی- سیاسی در آستانه انتخابات رئیس جمهوری

سرهنگ امینی ؛ تحلیل گر سیاسی، روز یکشنبه ۴/۲/۹۶ در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها حضور یافت و به تبیین آثار شرکت در انتخابات و همچنین فرمولهای انتخاب آگاهانه پرداخت.

وی با بیان این نکته که امام خمینی رحمة الله علیه به آرزوی شیعه جامه عمل پوشانید و ولایت فقیه را  حاکم بر جامعه نمود گفت: حضور هر یک از ما در انتخابات باعث یأس دشمنان و امیدواری دوستداران انقلاب  در داخل و خارج کشور خواهد شد.
سرهنگ امینی حضور در انتخابات را وظیفه شرعی و اطاعت از امام ( رحمة الله) و رهبری معظم انقلاب دانست وخاطر نشان کرد: تجدید پیمان با آرمانهای امام و شهدا در پرتو حضور گسترده و حداکثری در انتخابات میسر خواهد شد.
عضو فعال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتخابات، نماد مردم سالاری دینی در کشور است و همه مردم حق دارند در تعیین سرنوشت کشورسهیم باشند.
استاد جلسه راههای انتخاب اصلح را در چند گزینه خلاصه کرد و توضیح داد: بررسی عملکرد گذشته و همچنین عملکرد حال افراد اولین قدم در این مسیر است.
سرهنگ امینی خاطر نشان کرد: عصاره برنامه ها کاندیداها در شعارها و وعده های آن ها نمایان است لذا بررسی این شعارها و عدم تناقض آنها  میتواند یکی از فرمولهای انتخاب اصلح باشد.
وی سپس بر شناخت حلقه اطرافیان، حامیان و همچنین نگاه دشمن به کاندید مورد نظرتأکید کرد و اذعان داشت: توجه به شاخصه های معرفی شده توسط مقام معظم رهبری و مطابقت عملکرد افراد با معیارهای امام  رحمة الله علیه و رهبری از دیگر قدم های رسیدن به مطلوب است.
این استاد در پایان ضمن پاسخ به سؤالات طلاب ، مشورت با افراد آگاه را امری ضروری خواند و از طلاب خواست گوش به فرمان ولی فقیه باشند و گفتمان ولایت را به دیگر اقشار جامعه انعکاس دهند.
این جلسه با حضور مدیر، مسئولین و طلاب مدرسه مدرسه برگزار شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن