جلسات سیاسی

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع اخلاق انقلابی در روزهای آغازین دهه مبارک فجر

خانم حسن پور؛ استاد اخلاق حوزه در جمع طلاب و مسؤلین مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها مشهد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت به مناسبت دهه فاطمیه گفت:

با وجود تلاش همه جانبه و همیشگی معاندین داخلی و دشمنان خارجی پس از انقلاب با عنایت خداوند وهمت مدیران توانا و انقلابی شاهد دستاوردهای عظیم علمی ٬ فرهنگی ،نظامی ،پزشکی ، و…… در کشور بوده ایم.

وی افزود: اگر چه راه امام راحل(ره) وپی گیری انقلاب به رهبری ولی فقیه زمان و حمایت مردم همچنان ادامه دارد اما هنوز مشکلات داخلی و تلاش دشمن برای ایجاد مشکل وجود دارد که میتوان با تلاش و مدیریت جهادی آنها را رفع کرد.

این استاد حوزه خاطر نشان کرد: برای رسیدن به این اهداف لازم است دولت٬ مدیران٬ قضات و….برای ایجاد آرامش در کشور همت خود را به کار گرفته تا مردم به جدیت و اقتدار ایشان مطمئن شده و انگیزه خود را برای حفظ انقلاب حفظ نمایند.

حسن پور تصریح کرد: وظیفه ما مطالبه و نظارت بر عملکرد مدیران و اصلاح و رشد مدیریت آنهاست زیرا مدیریت ضعیف٬ عدم شایستگی و عدم قانون مداری بعضی مدیران عامل بسیاری از نارضایتی هاست.

استاد در پایان اذعان داشت: تکلیف امروز و هر روز ما اصلاح و رشد همه جانبه خود و دیگران و انتخاب اصلح برای تصدی کرسی های حساس و سرنوشت ساز است.

این جلسه یکشنبه ۱۴/۱۱/۹۷ با حضور مدیر٬ مسؤولین و طلاب برگزار و با بیان خاطراتی از دوران انقلاب پایان یافت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن