جلسات سیاسی

برگزاری نشست سیاسی بصیرتی با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی

استاد لایقیان؛ مربی حلقه های صالحین بسیج در ایام الله دهه مبارک فجر و در جمع طلاب پایگاه بسیج مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها بر تلاش برای استمرار جریان انقلاب تأکید کرد.

وی با بیان این نکته که پیشینه جریان انقلاب اسلامی به زمان هابیل و قابیل و به تقابل همیشگی حق و باطل بر می گردد گفت: اگر چه استقرار انقلاب در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ انجام شده اما آنچه مهم است استمرار و تداوم آن است.
استاد این جریان را تقابل تفکر توحید و تفکر شیطانی دانست و خاطر نشان کرد: وقتی به انقلاب به عنوان یک جبهه می نگریم مرزها و اقلیمها برداشته می شود و گذر ایام رنگ می بازد لذا از آنجا که انقلاب حرکت رونده دارد ما باید خود را به عنوان عضو جریان ساز ببینیم و  پیوستگی خود را با انقلاب مشخص کرده، برای استمرار آن تلاش کنیم.
لایقیان بازخوانی ارمان های انقلاب اسلامی را مهم تراز تبیین دستاوردها دانست و گفت:دستاوردها مسیری است که در این چهل سال طی شده اما مسیری که باید به اتمام برسد,ارمانهاست.از این رو لازم است برای طیفی که تجربه زیستن در دوران قبل از انقلاب را ندارند جهت ایجاد احساس رضایتمندی,دستاوردها را نشان دهیم اما نباید بر ان توقف کنیم بلکه باید به سمت تحقق ارمان ها حرکت نماییم.
استاد با اشاره به به این مطلب که تمدن نهایی باید در جبهه حق اتفاق بیافتد گفت: اگر از پرچم انقلاب به خوبی صیانت نکنیم پرچم از دست ما گرفته شده و به دیگران سپرده میشود واین سنت لایتغیر الهیست.
استاد گفت : طبق فرمایش امام خمینی رحمت الله علیه ما برای حذف حکومت طاغوت، تشکیل حکومت اسلامی و رساندن پرچم به دست مهدی موعود عجل الله فرجه قیام کردیم و برای رسیدن به تمدن اسلامی نیاز به پنچ مرحله داریم .
وی ادامه داد : پیروزی انقلاب اسلامی اولین قدم در زنجیره تمدن اسلامی است که در ان صدای شکستن دیوار ظلم شنیده شد و اغازی بود برای پروانه شدن کرم هایی که در پیله ها به اسارت درامده بودند و از این جهت کرامت بخش است زیرا در دوران قبل از انقلاب انسان ها به استضعاف کشیده شده بودند و‌ذهن ان ها نیز اسیر بود و امام خمینی رحمت الله علیه زنجیر های ذهنی را از پای مستضعفین‌ باز کرد .
وی گفت : دومین قدم تشکیل حکومت سلامی بود و سومین قدم تشکیل دولت اسلامی ست به این معنا که وزرا٬ مدیران ٬ قضات … باید تفکر و رفتار اسلامی داشته باشند چرا که نگاه مردم به دولت مردان است و سیاق زندگی ان ها سبک زندگی مردم را تشکیل میدهد.
استاد در ادامه اذعان داشت: که اکنون در دوران گذر از حکومت اسلامی به دولت اسلامی هستیم و در این فضا خلا هایی وجود دارد چرا که دشمن این قسمت را نشانه گرفته و با نفوذ لیبرال ها برای جلوگیری از تشکیل جامعه ی اسلامی که مرحله چهارم تمدن سازیست تلاش میکند.
وی در پایان افزود: از هم اکنون باید با انجام کار های تشکیلاتی و مرور ارمان ها به سمت تمدن اسلامی حرکت کنیم و اگر دولت اسلامی شکل بگیرد را ه برای رسیدن به هدف که همان تقدیم‌پرچم به دست ولی عصر است هموار میشود.
این جلسه پنجشنبه۹۷/۱۱/۱۸ برگزار شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن