مدیریت

بیانیه مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها در پی به شهادت رساندن ۸ تن از نیروهای هنگ مرزی چالدران

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ﴿سوره آل عمران آیه ی ۱۶۹﴾
جریان پلید تروریست و ایادی وابسته به استکبار بار دیگر امنیت و آرامش ایران اسلامی را هدف تهاجم خود قرار داد و تنی چند از فرزندان غیور و مرزبانان مجاهد، شجاع و جان برکف ما را به شهادت رساند. جوانانی که عزت و اقتدار ایران اسلامی را بر سرمایه جان و مال وخانواده خود ترجیح داده و در راه امنیت میهن خود فدایی شدند.
این مصیبت دردناک در آستانه اربعین سید وسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، غمی مضاعف برای همه ایرانیان به دنبال داشت.
مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها ضمن ابراز تالم و تاثر عمیق از بروز این فاجعه درناک ، این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی، ملت شریف و خانواده های صبور این دلاورمردان تسلیت عرض نموده و برای آن جوانان غیور همنشینی با سالار شهیدان را در این ایام آرزو می نماید.
بی شک مجازات عاملان این جنایت و پاسخ قاطع اولی ترین کار برای التیام این داغ بزرگ خواهد بود که از سوی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی ایران اسلامی در اسرع وقت صورت خواهد گرفت.
دشمنان اسلام و معاندان ایران اسلامی بدانند که درخت انقلاب که با خون پاک شهیدان در طول چهل سال آبیاری گردیده است، هر روز تنومند تر و پر ریشه تر خواهد شد و سایه ی امنیت و اقتدارش برای ایرانیان مسلمان هر روز وسیع تر می گردد و اینگونه تحرکات مذبوحانه و نافرجام هیچ اثری در برهم زدن امنیت و آرامش و تعالی آن نخواهد داشت.
اساتید ، کادر و طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها
مشهد مقدس -۱۶/۸/۱۳۹۶

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن