مدیریت

بیانیه مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها مشهد مقدس در محکومیت قتل عام شیعیان مظلوم عربستان

بای ذنب قتلت؟.. به کدامین گناه کشته شدید.( قرآن کریم سوره تکویر آیه ۹)
انتشار خبر اعدام ۳۲تن از شیعیان مظلوم عربستان از سوی منابع رسمی این کشور,بار دیگر پرده از خباثت و جلاد صفتی رژیم آل سعود از,سویی و ترس و واهمه آن رژیم پوشالی از حقیقت طلبی و انتقاد ستیزی آن دارد.
این خبر که از سوی وزارت کشور آل سعود در حالی است که این رژیم مستبد,در گذشته نیز به بهانه های واهی همچون تروریست زدایی از کشورش بارها و بارها شیعیان و منتقدان خود را گردن زده و از دم تیغ گذرانده است کما اینکه رهبر مظلوم شیعیان عربستان شیخ باقر النمر را به همین بهانه به فجیع ترین شکل اعدام نمود.
این رفتار ددمنشانه رژیم رو به زوال آل سعود در حالی رسانه ای شد که همه دولت های به اصطلاح مدافع حقوق بشر,خود را به کوری و کری زده اند، وهیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند.
این دوگانگی دول مستکبر بیش از هر چیزحقیقت جویان عالم را به سوگیری های منفعت طلبانه آنها می رساند.
آل سعود با انجام این گونه تحرکات به دنبال منزوی کردن و ارعاب شیعیان مظلوم آن کشور است که به مدد الهی و حقانیت دین مبین اسلام جمعیت شیعه این کشور نه تنها محدود و محصور نخواهد شد که با همدلی و غیرت و همت والاتری برای تحقق حکومت عدل اسلامی در جوار بیت الله الحرام خواهند کوشید.
یریدون لیطفئوا نورالله بأفواههم و اللهُ مُتِمُّ نورِهِ و لَو كَرِهَ المُشرِكون(سوره صف/ آيه ۸) می خواهند نور خدارا با دهان هایشان خاموش کنند در حالی خداوند کامل کننده نور خود است گر چه کافران خوش نداشته باشند.
مدیریت,اساتید,طلاب و کادر مدارس علمیه خواهران ضمن عرض تسلیت به پیشگاه امام زمان ارواحنا له الفداه و اعلام انزجار از رفتار بی شرمانه رژیم آل سعود در اعدام منتقدان و شیعیان مسلمان,خواهان تلاش مجامع بین المللی برای احقاق حق و انتقام خون شهدای این فاجعه ا ست . ( مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها مشهد مقدس تاریخ ۵ اردیبهشت ۹۸ )

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن