مدیریت

بیانیه مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها مشهد مقدس در پی اتفاقات اخیر در سراسر کشور

بسم الله الرحمن الرحیم
یا ایها الذین آمنوا اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم…
اقتدار،امنیت و عزت ایران اسلامی همواره مرهون هدایت گری داهیانه و هوشمندانه ولایت فقیه بوده است چه در دوران حیات پر برکت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و چه در عصر حاضر که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای حفظه الله تعالی سکان هدایت و راهبری ایران اسلامی را بدست دارند..
عزت و امنیتی که همه دشمنان دون مقدار از دول مستکبر اروپایی و آمریکایی را چنان وحشت زده و متوحش کرده است که متوهمانه در صددند تا از هر فرصتی به نفع کینه توزی خویش آتش بیار معرکه باشند و برخی اراذل و اوباش داخلی که دل در گرو سراب دشمنان خویش دارند را تهییج نمایند و اغتشاش و آشوب به پا کنند.
پس از اعلام نرخ جدید سوخت در کشور و در پی اعتراضات به حق هم میهنان به این موضوع متاسفانه برخی از شهرهای کشورمان صحنه آشوب و درگیری و اغتشاشاتی از سوی اراذل و اوباش گردید که منجر به کشته شدن چند تن از مردم کشورمان و صدمه دیدن جدی زیرساخت ها و امکانات و تجهیرات شهری گردید.
اقدامات از پیش طراحی شده ای که مایه خوشحالی لندن نشینان و حمایت دولت آمریکا گردید.
هرچند اقدام دولت محترم می توانست در زمانی مشخص و با اطلاع رسانی قبلی و مطلع نمودن مردم صورت گیرد لکن از آنجا که این تصمیم توسط سران کشور به منظور بهبود وضع کشور اتخاذ شده است لازم است تا از سوی آحاد مردم بصیر ایران مورد حمایت قرار گیرد همانگونه که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود این مساله را مطرح نمودند.
مسئولان واساتید وطلاب مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها ضمن حمابت از فرمایشات حکیمانه و سنجیده مقام معظم رهبری در این راستا از دولت محترم میخواهد تا با کنترل بازار جلوی موج جدید گرانی که به دنبال بالا رفتن قیمت بنزین اتفاق می افتد را بگیرد و دستگاه قضایی نیز با نظارت کامل بر وضعیت اقتصادی کشور جلوی تغییرات ناعادلانه قیمتها را بگیرد.
مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها مشهد مقدس

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن