مدیریت

بیانیه مدرسه علمیه حضرت زینب علیهاسلام در محکومیت اقدام ساختار شکنانه گروهی فریب خورده در برج سلمان مشهد

رسول الله صلى ‏الله ‏عليه ‏و ‏آله و سلم :
مَن رَأى مِنكُم مُنكَرا فَليُغَيِّرهُ بِيَدِهِ ، فَإن لَم يَستَطِع فَبِلِسانِهِ ، فَإن لَم يَستَطِع فَبِقَلبِهِ و َذلِكَ أضعَفُ الإيمانِ؛

هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن را تغيير دهد، كه پائين‏ترين درجه ايمان همين (تغيير قلبى) است.
نهج الفصاحه ص ۷۶۸ ، ح‏۳۰۱۰

♦️اقدام ساختار شکنانه گروهی فریب خورده در برج سلمان مشهد، که به دنبال دعوت از مردم برای حضور در مراسم افتتاح یک واحد صنفی و اجرای رایگان کنسرت یکی از خوانندگان بوده است، بی شک اقدامی از پیش طرح ریزی شده برای هنجار شکنی عمومی در پایتخت معنوی جهان اسلام است.
♦️این اقدام سخیف که منجر به ارتکاب اعمال خلاف عفت عمومی همچون پایکوبی و اختلاط زن و مرد در فضای معنوی شهر مشهد بوده است در پی قبح شکنی این اعمال و عادی سازی آن در فضای عمومی این شهر می باشد.
♦️مدرسه علمیه حضرت زینب ضمن محکوم نمودن این رفتار قبیح، از کلیه نهادهای امنیتی، انتظامی و نظارتی می خواهد تا با دقت نظر بیشتر بر اینگونه تحرکات مذبوحانه، موجبات حفظ آرامش و معنویت این شهر را فراهم آورده و از این پس شاهد چنین اقدامات موهنی در حریم آسمانی امام هشتم علیه السلام نباشیم.

والسلام علی من اتبع الهدی
مدرسه علمیه حضرت زینب

رونوشت به

دفتر امام جمعه مشهد حضرت آیت الله علم الهدی
دفتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مشهد مقدس
مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان
روابط عمومی آستان قدس رضوی
روابط عمومی صدا و سیمای خراسان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن