مدیریت

بیانیه ۲۲ بهمن مدرسه علمیه حضرت زینب علیهاسلام

امام خمینی رحمت الله علیه: «انقلاب اسلامی ایران ریشه در مکتب تشیّع و اسلام ناب محمدی دارد و میراث بزرگی است که ارزش هر گونه ایثار و جانفشانی دارد.»
آغاز چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، شروع فصل جدیدی از تلاش و عزت و افتخار برای این مرز و بوم است.
انقلابی که با معجزه‌ی علم و عمل توأمان روح الله و ثبات قدم فرزندان رشیدش رقم خورد و با موقعیت شناسی و بصیرت نسل دوم و سوم، با اقتدار و افتخار پیش می‌رود.
انقلاب اسلامی ایران اینک مرزها را درنوردیده و با اتکا به خلوص معمار کبیرش حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و آینده نگری سکان دار فرزانه‌اش «امام خامنه‌ای حفظه الله» در حال گسترش در قلب اروپا و آمریکا و سایر ملت‌های جهان است.
مردم بصیر و هوشمند ایران اسلامی، امسال نیز همچون همیشه به شکرانه‌ی موهبت نظام دینی و انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن؛ اقتدار و عزت و شکوه ایران و ایرانی را به نمایش خواهند گذاشت.
مسئولان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب  نیز دوشا دوش مردان و زنان فهیم ایران اسلامی در این راهپیمایی باشکوه شرکت خواهند نمود و با حضور پرشور خود به عالمیان ثابت خواهند کرد که ملت ایران در دفاع از نظام و حکومت دینی و ارزش‌های ناب انقلاب، همواره و در هر شرایطی هوشمندانه در صحنه حاضر است، باشد که پرچم پر افتخار آن برای همیشه در اهتزار باشد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن